Tuesday, July 19, 2005

Kiss PaPa !?


source: UDN.com

an article written by Liu Yuong about how his daughter kissed him from a kid to a teenager. do you kiss your family members? i dont even hug, you know...

the most touching parts are listed below:

女兒五歲,膽子變大了,誰在場都不介意。尤其我出國時,她會在門前摟著我的脖子親,緊緊抱著不放,媽媽把她硬拉過去,她能懸在空中,變成一條橋,讓我好幾次想把箱子一放,說:「不走了!」

Teenager古怪,尤其在外面,她不再讓我拉手,才拉一下,就喊:「爹地手出汗,好濕、好黏!」接著跑開,一個人走在前面。有兩次,她當著朋友這麼說,真傷了我的心。

... ... ...盯著前面,漸漸把眼皮閤上,卻偷偷把手伸過來,摸到我的手,抓著,又把頭慢慢傾斜,靠在我的肩膀上。


somehow, after reading this article,
i felt like that i m dating with my little daughter sometimes ; )

No comments:

Post a Comment